Investigación de Mercados
En iuni strategic marketers® axudámosche a coñecer máis e mellor aos teus clientes e a construír unha proposta de valor á medida das súas expectativas. E facémolo poñendo á
túa disposición unha selección das mellores prácticas en investigación de mercados que che axudarán a tomar as mellores decisións sobre mercados, sectores, produtos, prezos,
puntos de venta, ou a coñecer cal é o nivel de notoriedade e imaxe que ten un produto ou
marca no mercado.
Estes son algúns dos servizos e solucións de investigación de mercados que ofrecemos:
Vixilancia Sectorial.
Dirección de Investigación de Mercados Externalizada.
Avaliación de Experiencia de Cliente.
Avaliación de Procesos de Decisión de Compra.
Intelixencia de Clientes.
Neuromárketing.
Estudos de Interese de Contratación.
Estudos de Mercado para Desenvolvemento de Negocio.
Estudos de Notoriedade e Valores de Marca.
Estudos de Satisfacción.
Estudos de Viabilidade.
Estudos Organolépticos e Emocionais para o Sector Alimentario.
Estudos para Definición de Prezos.
Test de Concepto e Produto.
Test de Eficacia Publicitaria.
Segmentación de Clientes (Perfís).
Contacto
Falamos?
Recorda! Somos a solución en todos os seus formatos.
Podemos axudarche a seguir avanzando.