Unha empresa de referencia no márketing estratéxico empresarial
iuni strategic marketers® é unha consultora de márketing estratéxico empresarial coa misión é axudarlle ás medianas e grandes empresas a poñer aos seus clientes no centro de todas as súas decisións e actividades atraendo, mantendo e asegurando as relacións con eles a longo prazo.
Facémolo a través da xeración continúa e recíproca de valor, a creación dun modelo de servizo excelente e o uso das mellores prácticas de márketing aplicado a todas as áreas da organización.
Aspiramos a converternos nunha empresa de referencia no sector do márketing estratéxico empresarial.
Estes son os nosos valores
2. Xenerosidade
Axudamos aos demais dun modo honesto sen esperar obter nada a cambio e co fin último de mellorar a vida daqueles que temos ao noso carón.4. Implicación
Involucrámonos persoal e profesionalmente co que facemos. Non traballamos para as empresas, vinculámonos con elas e cos seus obxectivos.6. Compromiso
Traballamos para ser as mellores persoas e profesionais, para ser un mellor equipo e empresa, vinculándonos co desenvolvemento da nosa contorna con solidariedade e acción.1. Integridade
Mostrámonos como persoas xustas que se guían por aquilo que se considera correcto e adecuado. Non podemos ser doutra maneira.3. Transparencia
Levamos a cabo as mellores prácticas e métodos mostrando claramente as nosas motivacións, desexos e obxectivos. Axudar a vender máis e mellor.5. Equipo
Somos un equipo que coopera para lograr un fin común que é a satisfacción completa dos nosos clientes. Cremos nas persoas. Creamos equipo.Solución en todos os seus formatos
Somos aquilo que o cliente precisa que sexamos en cada momento e durante o tempo que sexa preciso. Afrontamos todos os nosos proxectos de maneira personalizada asumindo todo tipo de posicións como:
- Membros de Consexos de Administración.
- Asesores de Alta Dirección.
- Dirección Xeral Externalizada.
- Dirección Externalizada de Estratexia e Organización.
- Dirección Externalizada de Márketing Externo On/Off.
- Dirección Externalizada de Investigación de Mercados.
- Dirección Externalizada de Márketing Interno.
- Pero tamén moitas outras cun compoñente máis temporal para proxectos e necesidades máis particulares.
En definitiva, somos os que lles axudamos aos nosos clientes a poñer o seu cliente no centro de todas as decisións e actividades, a desenvolver unha cultura de servizo de atención ao cliente excelente arredor do seu produto e a definir as mellores estratexias para alcanzar a excelencia empresarial en todas as áreas da organización.
Decálogo de sentimentos
- Encántanos o Márketing Mix das 4 “P” – “funciona moi moito”, por iso cremos que o Márketing Relacional é a salsa que lle falta á mestura.
- Os Departamentos de Márketing son para a empresa o que as espinacas para Popeye. Cremos nun Modelo de Servizo no que todos os departamentos da empresa son fonte de Xeración de Valor para o cliente. Algúns autores chámanlle Coxestión de Márketing, nos chamámoslle Empresa Orientada ao Cliente.
- É tan importante Lanzar Promesas ao Mercado, coma Mantelas e Aseguralas no tempo. E facémolo a través dun Proceso de Creación de Valor a cargo de todas as persoas da organización.
- Encántanos Captar Clientes e Vender pero, sendo sinceros, somos máis de relacións largas e formais, e iso nótase porque sempre buscamos a Satisfacción e Fidelización dos Clientes, coñecéndoos, escoitándoos, e poñéndolles nomes e apelidos.
- Sabemos que a satisfacción do cliente pasou de estar centrada unicamente no produto, a centrarse no valor que este lle proporciona. Por este motivo cremos que as Empresas de Bens Económicos deben transformarse en Empresas de Servizos; porque ante unha oferta similar dun produto similar, a decisión do cliente sempre irá ligada á Excelencia no Servizo.
- O Márketing Interno veu para quedar e para facerlle a vida máis fácil ao Márketing Externo. É unha boa maneira para Deixar Marca nos teus clientes (e non unha cicatriz). É poñer o foco en aquelas persoas que están en Contacto Directo e Continuo co teu Cliente. Empregados Felices Fan Clientes Felices.
- Moitos directivos teñen nos seus despachos con vistas á praia ou ao río Támesis. A nosoutros gústanos Traballar con Vistas ao Cliente, el é o Centro de Todo.
- Se Retención de Clientes, Repetición de Compra ou Efectividade das Accións de Márketing che parecen versos para un poema perfecto, o título xa o poñemos nós, titularase: iuni.
- A información é poder, e nada che proporciona maior poder que dispoñer das Ferramentas e Recursos precisos para Satisfacer as Necesidades e Desexos dos Clientes. E se a iso sumámoslle uns Procesos Internos que nacen da vontade colectiva dunha Cultura de Servizo Orientada ao Cliente, só nos queda unha cousa: Win-Win-Win.
- Pero, ao final, todo se reduce á fantástica necesidade de Conseguir os Obxetivos Empresariais. E se o “cidadán de a pé” xa dispón de Google Maps para chegar ao seu destino, nosoutros propoñémoslles aos nosos clientes unha boa dose de Estratexia e Organización e moito sentido común.
Así nos ven os nosos clientes
En Ductor adicámonos a xestionar proxectos de construcción de gran envergadura. Sen dúbida, a aportación de iuni é un gran respaldo e apórtanos unha meirande tranquilidade á hora de xestionar grandes proxectos coma a Dirección de Obra e Xerencia de Construcción de Marineda City na Coruña.
Antonio Pandelo
Director Xerente de ProducciónEn NoiseKontrol adicámonos a solucionar dun xeito eficiente os problemas acústicos dos sectores industrial e terciario. iuni tennos axudado a desenvolver e implantar con éxito unha nova liña de produto. Lograron localizar novos fornecedores internacionais e negociar con eles a fabricación especial e incorporación dos seus produtos á nosa liña comercial (…) acceder ás mellores condicións de compra é esencial, iuni tamén nos axudou a ser máis competitivos neste aspecto.
Manuel Granero
Socio Directoriuni axudounos a definir claramente o noso posicionamento no mercado e a atopar o noso principal público obxectivo. E ao final todo isto tivo reflexo na facturación.
Laura Sousa
Socia Xerenteiuni aporta o punto de vista empresarial aos nosos proxectos culturais, titorizando e acompañando aos emprendedores na definición e lanzamento dos seus proxectos, así coma na búsqueda de financiación
Berta Álvarez
Buylla FalcesO asesoramento de iuni permitiunos dar forma a un novo concepto de negocio, optimizando os recursos e identificando as variables clave para o éxito do mesmo
Juan Carlos Silva
Márketing ManagerDende hai varios anos nos estanos axudando a innovar en métodos de desenvolvemento de negocio e novas ferramentas de marketing. Xa notamos os bos resultados co noso cliente interno e externo!
Adela Mazaira
Directora de Márketing e Desenvolvemento de Negocioiuni axudounos a definir e a unificar o noso posicionamento de marca no mercado
Manuel Da Cunha
Xerenteiuni axudounos na posta en marcha e desenvolvemento do Programa de Emprendemento Agroalimentario, que xa va por la súa oitava edición, e a articular a nosa participación no Programa INTERREG-V España Portugal
José Manuel Andrade
XerenteExcelentes profesionais, que unen un gran coñecemento do sector, proactividad, vocación de servizo e solucións personalizadas. Sempre é un pracer colaborar con Iuni.
Lorena Rey
Directora de Márketing