Nós

Page Title Shape 1
Page Title Shape 2
Page Title Shape 3
Misión e visión

Unha empresa de referencia no márketing estratéxico empresarial

iuni strategic marketers® é unha consultora de márketing estratéxico empresarial coa misión é axudarlle ás medianas e grandes empresas a poñer aos seus clientes no centro de todas as súas decisións e actividades atraendo, mantendo e asegurando as relacións con eles a longo prazo.

Facémolo a través da xeración continúa e recíproca de valor, a creación dun modelo de servizo excelente e o uso das mellores prácticas de márketing aplicado a todas as áreas da organización. 

Aspiramos a converternos nunha empresa de referencia no sector do márketing estratéxico empresarial.

Principios básicos

Estes son os nosos valores

2. Xenerosidade

Axudamos aos demais dun modo honesto sen esperar obter nada a cambio e co fin último de mellorar a vida daqueles que temos ao noso carón.

4. Implicación

Involucrámonos persoal e profesionalmente co que facemos. Non traballamos para as empresas, vinculámonos con elas e cos seus obxectivos.

6. Compromiso

Traballamos para ser as mellores persoas e profesionais, para ser un mellor equipo e empresa, vinculándonos co desenvolvemento da nosa contorna con solidariedade e acción.

1. Integridade

Mostrámonos como persoas xustas que se guían por aquilo que se considera correcto e adecuado. Non podemos ser doutra maneira.

3. Transparencia

Levamos a cabo as mellores prácticas e métodos mostrando claramente as nosas motivacións, desexos e obxectivos. Axudar a vender máis e mellor.

5. Equipo

Somos un equipo que coopera para lograr un fin común que é a satisfacción completa dos nosos clientes. Cremos nas persoas. Creamos equipo.
iuni-redondo
iuni

Solución en todos os seus formatos

Somos aquilo que o cliente precisa que sexamos en cada momento e durante o tempo que sexa preciso. Afrontamos todos os nosos proxectos de maneira personalizada asumindo todo tipo de posicións como:

  • Membros de Consexos de Administración.
  • Asesores de Alta Dirección.
  • Dirección Xeral Externalizada.
  • Dirección Externalizada de Estratexia e Organización.
  • Dirección Externalizada de Márketing Externo On/Off.
  • Dirección Externalizada de Investigación de Mercados.
  • Dirección Externalizada de Márketing Interno.
  • Pero tamén moitas outras cun compoñente máis temporal para proxectos e necesidades máis particulares.

En definitiva, somos os que lles axudamos aos nosos clientes a poñer o seu cliente no centro de todas as decisións e actividades, a desenvolver unha cultura de servizo de atención ao cliente excelente arredor do seu produto e a definir as mellores estratexias para alcanzar a excelencia empresarial en todas as áreas da organización.

Marketing do bö

Decálogo de sentimentos

  1. Encántanos o Márketing Mix das 4 “P” – “funciona moi moito”, por iso cremos que o Márketing Relacional é a salsa que lle falta á mestura.

  2. Os Departamentos de Márketing son para a empresa o que as espinacas para Popeye. Cremos nun Modelo de Servizo no que todos os departamentos da empresa son fonte de Xeración de Valor para o cliente. Algúns autores chámanlle Coxestión de Márketing, nos chamámoslle Empresa Orientada ao Cliente.

  3. É tan importante Lanzar Promesas ao Mercado, coma Mantelas e Aseguralas no tempo. E facémolo a través dun Proceso de Creación de Valor a cargo de todas as persoas da organización.

  4. Encántanos Captar Clientes e Vender pero, sendo sinceros, somos máis de relacións largas e formais, e iso nótase porque sempre buscamos a Satisfacción e Fidelización dos Clientes, coñecéndoos, escoitándoos, e poñéndolles nomes e apelidos.

  5. Sabemos que a satisfacción do cliente pasou de estar centrada unicamente no produto, a centrarse no valor que este lle proporciona. Por este motivo cremos que as Empresas de Bens Económicos deben transformarse en Empresas de Servizos; porque ante unha oferta similar dun produto similar, a decisión do cliente sempre irá ligada á Excelencia no Servizo.

  6. O Márketing Interno veu para quedar e para facerlle a vida máis fácil ao Márketing Externo. É unha boa maneira para Deixar Marca nos teus clientes (e non unha cicatriz). É poñer o foco en aquelas persoas que están en Contacto Directo e Continuo co teu Cliente. Empregados Felices Fan Clientes Felices.

  7. Moitos directivos teñen nos seus despachos con vistas á praia ou ao río Támesis. A nosoutros gústanos Traballar con Vistas ao Cliente, el é o Centro de Todo.

  8. Se Retención de Clientes, Repetición de Compra ou Efectividade das Accións de Márketing che parecen versos para un poema perfecto, o título xa o poñemos nós, titularase: iuni.

  9. A información é poder, e nada che proporciona maior poder que dispoñer das Ferramentas e Recursos precisos para Satisfacer as Necesidades e Desexos dos Clientes. E se a iso sumámoslle uns Procesos Internos que nacen da vontade colectiva dunha Cultura de Servizo Orientada ao Cliente, só nos queda unha cousa: Win-Win-Win.

  10. Pero, ao final, todo se reduce á fantástica necesidade de Conseguir os Obxetivos Empresariais. E se o “cidadán de a pé” xa dispón de Google Maps para chegar ao seu destino, nosoutros propoñémoslles aos nosos clientes unha boa dose de Estratexia e Organización e moito sentido común.
Opinións

Así nos ven os nosos clientes

  • En Ductor adicámonos a xestionar proxectos de construcción de gran envergadura. Sen dúbida, a aportación de iuni é un gran respaldo e apórtanos unha meirande tranquilidade á hora de xestionar grandes proxectos coma a Dirección de Obra e Xerencia de Construcción de Marineda City na Coruña.

    Antonio Pandelo

    Director Xerente de Producción
  • En NoiseKontrol adicámonos a solucionar dun xeito eficiente os problemas acústicos dos sectores industrial e terciario. iuni tennos axudado a desenvolver e implantar con éxito unha nova liña de produto. Lograron localizar novos fornecedores internacionais e negociar con eles a fabricación especial e incorporación dos seus produtos á nosa liña comercial (…) acceder ás mellores condicións de compra é esencial, iuni tamén nos axudou a ser máis competitivos neste aspecto.

    Manuel Granero

    Socio Director
  • iuni axudounos a definir claramente o noso posicionamento no mercado e a atopar o noso principal público obxectivo. E ao final todo isto tivo reflexo na facturación.

    Laura Sousa

    Socia Xerente
  • iuni aporta o punto de vista empresarial aos nosos proxectos culturais, titorizando e acompañando aos emprendedores na definición e lanzamento dos seus proxectos, así coma na búsqueda de financiación

    Berta Álvarez

    Buylla Falces
  • O asesoramento de iuni permitiunos dar forma a un novo concepto de negocio, optimizando os recursos e identificando as variables clave para o éxito do mesmo

    Juan Carlos Silva

    Márketing Manager
  • Dende hai varios anos nos estanos axudando a innovar en métodos de desenvolvemento de negocio e novas ferramentas de marketing. Xa notamos os bos resultados co noso cliente interno e externo!

    Adela Mazaira

    Directora de Márketing e Desenvolvemento de Negocio
  • iuni axudounos a definir e a unificar o noso posicionamento de marca no mercado

    Manuel Da Cunha

    Xerente
  • iuni axudounos na posta en marcha e desenvolvemento do Programa de Emprendemento Agroalimentario, que xa va por la súa oitava edición, e a articular a nosa participación no Programa INTERREG-V España Portugal

    José Manuel Andrade

    Xerente
  • Excelentes profesionais, que unen un gran coñecemento do sector, proactividad, vocación de servizo e solucións personalizadas. Sempre é un pracer colaborar con Iuni.

    Lorena Rey

    Directora de Márketing

A Coruña
Madrid
Santiago de Compostela
Vigo

De lunes a viernes
de 09:00 a 17:00 horas

902 002 351
981 913 764