Como crear unha ficha de produto para a túa tenda en liña

Page Title Shape 1
Page Title Shape 2
Page Title Shape 3

Vender. Ese é o obxectivo de todos os que se embarcan no comercio dixital. Esta non é
unha tarefa fácil tendo en conta que hoxe é un océano cheo de peixes non só, senón tamén
de tiburóns.
Iván Omar Medina, consultor especialista en mercadotecnia dixital en iuni, pon un pouco de
luz sobre este océano a través das claves á hora de facer a descrición do produto en
comercio dixital.
Como crear descricións de produtos no teu comercio electrónico … que se venden
A túa tenda en liña está chea de produtos que quere vender e que o seu público obxectivo
quere mercar. Dende ese momento tes 2 estratexias para conseguir o obxectivo que non é
outro que vender. Basee toda a súa estratexia nun bo prezo (que ás veces funciona, pero
sempre haberá alguén que vende máis barato ca ti, por exemplo Amazon).
A estratexia alternativa é contarlles aos seus clientes algo orixinal sobre os seus produtos
para que compren de ti e non da competencia. Ofrece descricións de produtos con valor
engadido para conseguir a venda desexada.
Os teus produtos, por moi bos que sexan, se non os acompañades cun bo ficheiro de
produto, fotos de calidade e unha boa descrición, non se venden. Polo tanto, estás
perdendo vendas e tráfico para o teu sitio web.
Antes de afrontar a descrición dun produto, colóquese no lugar do usuario: Comprarías un
produto sen saber canto mide, canto pesa ou cal é o material co que foi feito?
Se fas unha boa descrición dos teus produtos, obterás os seguintes beneficios no teu
comercio electrónico
● O posicionamento (Google recompensa descricións orixinais e penaliza as
descricións copiadas doutros sitios web ou provedores).
● O contido único distínguelle da competencia e permite conectar o cliente.

Se o seu contido é orixinal, os usuarios son máis propensos a compartilo e
recomendarllo a outros usuarios.
● Verás como aumenta o teu tráfico.
● A medida que o tráfico creza, as vendas e a conversión crecerán.
● Reducirás o número de cambios e devolucións (nunha tenda de roupa, por exemplo,
indicar as medidas das prendas é esencial para reducir os cambios).
O ideal sería que antes de comezar a escribir, se coloóque no lugar do usuario para
coñecer as súas necesidades e así adaptar a mensaxe, o xeito de escribir ou o idioma son
esenciais para xerar un impacto emocional no usuario. Debe intentar xerar unha necesidade
para que o cliente compre ese produto e para ese propósito é imprescindible a descrición do
produto.
Título da descrición
Este é o nome do teu produto e debería conter unha palabra clave relevante, segundo a túa
estratexia SEO, recorda poñerte nos zapatos do usuario para definir un bo título.
Comece cun nome descritivo do produto, por exemplo “Nike Nike Hyperdunk 2016 Shoes”
onde os “zapatos” serían a palabra clave relevante e poderías engadir algo máis para definir
e definir aínda máis o público obxectivo ao que nos diriximos. Por exemplo, imaxina que
estes zapatos son baloncesto, en tamaños infantís e en vermello. Nese caso, a descrición
sería a seguinte: “Nike Hyperdunk 2016 zapatos de baloncesto infantil en vermello”
Lembra que a lonxitude ideal do título ten que estar entre 50 e 60 caracteres.
A breve descrición
No seguinte punto atopámonos ante un parágrafo dun par de liñas para atraer a atención do
usuario que o visita, unha mensaxe comercial e emocional que anima ao comprador
potencial, incluíndo palabras clave relevantes para a súa empresa. “Se queres tirar como
Pau Gasol, estes son os teus zapatos de baloncesto. O Nike Hyperdunk 2016 será o
modelo que o xogador de Spurs levará na NBA. ”
En calquera caso, teña coidado de que a breve descrición non exceda os 160-180
caracteres.
A longa descrición
Na descrición debe incluír todas as respostas ás preguntas que o seu cliente lle faría
ademais de toda a información que considere relevante sobre o artigo.
A organización da descrición é importante para non molestar ao lector e recordar usar
palabras clave ousadas e mellorar o enlace interno e externo xa que o todopoderoso
Google recompensa o seu uso.
“As últimas zapatillas de deporte de Nike (cunha ligazón aos artigos de Nike no noso sitio
web) para Pau Gasol (ligazón externa a Wikipedia), un xogador dos San Antonio Spurs (ligazón aos artigos Spurs do noso sitio web), que proporcionan unha excelente
amortecemento grazas á súa cámara Zoom Air. Os Hyperdunk son zapatillas de baloncesto
para aqueles xogadores que busquen o mellor na cancha.
“Características:
● Ampliar o tubo interior do aire en toda a capa intermedia
● Correas de fixación de moscas para aumentar
● Peso 280 gramos
● Non lave a lavadora
● Etc, etc … ”
Para rematar a descrición podes facer unha chamada á acción cunha mensaxe clara e
concisa que invita a mercar quen chegou ao final da descrición.
“Compra hoxe o teu Hyperdunk Nike e recíbeo en 24 horas na casa”
Como complemento á descrición pero sen maior relevancia en termos de SEO,
recoméndase usar unha imaxe de produto ou un vídeo xa que non todos os usuarios lerán a
descrición pero, seguindo o exemplo proposto, se poñemos unha imaxe de Pau Gasol coas
zapatillas de deporte nun xogo da NBA, reforzamos moito a imaxe do produto e xeramos un
impulso de compra inmediato para os afeccionados ao xogador.
Se introducimos un vídeo, o ideal é asegurarse de que ese vídeo se publique na nosa canle
de YouTube, polo que xeramos tráfico noutra canle que axude ao noso posicionamento
global.
Se tes un comercio electrónico con moitos produtos, paciencia, non te preocupes, é moito
traballo e o ideal é modificar e revisar as follas de produto pouco a pouco xa que é un
traballo que require tempo e motivación.

Publicación anterior
Temas recentes

Deixa un comentario

A Coruña
Madrid
Santiago de Compostela
Vigo

De lunes a viernes
de 09:00 a 17:00 horas

902 002 351
981 913 764